14 Aralık 2013 Cumartesi

MK-47 Tüfeğini SolidWorks ile Nasıl Çizdim?


Solidworks projemde MK-47 bizim bildiğimiz dille kalaşnikof silahını seçtim . Çizimimi elimde bulunan bir oyuncaktan kumpas ile ölçü alarak yaptım. 
Kumpas önde bulunan çenesiyle ölçümü sağlamakta . Ön çeneden cismi arasını alırsanız cismin dış yüzey genişlik ölçüsünü verir. Arka tarafında bulunan çene ise cismin arasındaki boşluk veya iç çapı ölçmek için kullanılıyor. Altından çıkan uzun şerit ise cisim derinliğini ölçüyor.Kullanılışları ise değer gösterme bakımından farklılıklar gösteriyor . Ben çizimlerimi verniyerli kumpasla gerçekleştirdim. Verniyerli kumpas kullanımı bkz. http://www.ukm.com.tr/kucuk-metroloji-sozlugu/verniyerli-kumpasta-deger-okuma.html
İlk çizimimi silahın göz kısmından başladım.
Sonra ise namluyu çizdim arpacığı ile birlikte;
Ardından şarjörü;
Tahta Darbe Emici
Son olarakta kurşun;
diğer parçalar ise sırasıyla












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ros2 çalışmaları

 1) Her saniye yazı yazdırma. Eklediğim kod öncelikle Hello Cpp Node yazdıracak ardınca Hello ekleyecek. benim .cpp dosyamın adı my_first_no...